onsdag 21 november 2007

Och det här är Nora.

7 kommentarer:

Rabbi von Sydow sa...

Söt!

Anonym sa...

Sööööööööööööööööööööööööööööööööööt

Anonym sa...

Har Nora läst Maria Gripes "Agnes Cecila - en sällsam historia" månne? Huvudpersonen där heter Nora. Bra bok. Nora ser snäll ut så behandla henne väl. Jag har en liten lust att rita dit en pratbubbla där det står "Jag trivs bäst i öppna (kontors)landskap" men jag ska också vara snäll mot henne och låta bli.

Anonym sa...

Och hon är inte bara söt.
Väldigt duktigt dessutom.

Och så kommer hon från Karlshamn.
Det är fint bara det.

/johan

Anonym sa...

ja, de stämmer inte bara söt, duktig dessutom :D / nora

Anonym sa...

Vilken tjejj!!! Är hon lika trevlig som hon ser ut!?

Anonym sa...

ja, jag är lika trevlig som jag ser ut, enligt mig iallafall ! / nora