lördag 9 februari 2008

För Bosses skull era omoderna pissenissar.

Nu vill Fredrik att vi imorgon går och tittar på Bosse Parneviks "Gubbröra"Maximan eller vad stället nu heter.
Bosse har varit hygglig och fixat biljetter till Niklas, Fredrik och mig. Han verkar vara en hyvens gubbe Bosse, men jag är hängig och orkar inte med att gå på en tre timmars show. Fredrik kommer pissa på mig för det och glömma bort alla gånger han själv har hoppat av grejer i sista sekund.
Får rycka upp mig för Bosses skull. Det blir nog bara jag som går. För Bosse! FÖR BOSSE!!!
På onsdag är det nån grej som Veckan Affärer håller i på Hotell Diplomat. Framtidens ledareskit typ. Belinda är bjuden i form av att vara en av landets framtida ledare. Jag ska filma. Så dålig budget har vi så att jag får filma.
Modern Tv
är inte så modernt som det låter. Vill ibland sno Akays idé när han satt upp ett O framför fasadtexten "Moderna Museet".
Nu kommer även Omodern TV att pissa på mig. Pissa på ni, det kommer bli varmt.
/Magnus

Inga kommentarer: