tisdag 6 maj 2008

Publik

Det här med publik till säsongens sista program imorgon måste vi styra upp.
Enklast så är att ni som vill vara publik mailar mig på magnus.talib@moderntv.se och det innan klockan 12.00 imorgon torsdag.
Med det här menar jag att ni mailar magnus.talib@moderntv.se och INTE INTE INTE ringer Sveriges Televisions växel på nummer 08-78400000, frågar efter Per Sinding Larsen och säger kodorden "Du sitter i en tratt med en hatt".
Vi får tyvärr inte plats med fler än 20 pers i vår lilla studio och just därför kommer vi endast välja er som är vackrast, luktar hyasint och som har åldern inne för redig ölhävning.
/Magnus

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lättast måste ju då vara att ta in mig, bara mig, då slipper ni ranka tittarnas status i form av luktprov. Jag är som tjugo pers. I form och stolek. I ljudnivå. Och ölhävning. Nemasproblemas. Men som sagt.. Stockholm ligger för långt bort. Lite avsides så där. Fan också!

Anonym sa...

haha, jag förmodar att herr sinding larsen kommer att bli nerringd imorrn!

Anonym sa...

Ser fram emot kvällen SÅ mycket. Det kommer bli fest. Även om jag sitter hemma i tvsoffan och glor så är det fest, fet fest till och med!!

Sofie U sa...

Det var grymt kul att få vara med på inspelningen! Tack för det!

Anonym sa...

Hyacint! Inte hyasint

amanda sa...

synd att stockholm inte ligger i jönköping

Anonym sa...

Hörrni! Lägg upp programmet på webben! Just nu finns det två ex av förra programmet efter varann!

Anonym sa...

Hörrni! Lägg upp programmet på webben! Just nu finns det två ex av förra programmet efter varann!

Anonym sa...

Fredrik har förmodligen fullt upp med att mota bort alla A&R:s som står och bankar på hans dörr efter uppträdandet igår.