söndag 16 september 2007

Bloggarebråket

Bråket började när Olof Brundin, den borne gentlemannen, tyckte att jag och Alex Schulman skulle gå upp och tacka för festen. Jag försökte få med mig Jonna Bergh-Wahlström. Men ingen av dem vågade så då kände jag mig tvungen att göra det själv.
Problemet var att det stod en liten tjej och spelade ”Sommartider”, och jag var tvungen att sänka ljudet för att kunna tacka Monique för festen. Gurra Gelin sänkte ljudet, jag hann väl tacka i fem sekunder innan tjejen drog på ”Sommartider” igen.
Det visade sig att tjejen var Alex fru, Katrin! Jag hade aldrig sett henne förr.
Tydligen blev hon mycket upprörd över att jag avbröt ”Sommartider” så senare kom och hon skrek MEDIAPROFIL MEDIAPROFIL MEDIAPROFIL och jagade mig runt en hysteriskt skrattande, och generad, Alex och en Brundin som ville sjunka genom golvet och annat löst folk. Det hela var mycket mycket kul faktiskt.
De verkar ha ett härligt förhållande.
Man ser Alex relation till sin mamma i det också.
Förlåt Katrin, för att jag avbröt dina svennebananhits för att tacka Monique för festen. No hard feelings?
Fredrik

5 kommentarer:

Anonym sa...

kändis världen låter som en underbar värld!

/milkwood

Anonym sa...

hahahahahahahah mediaprofil?? Du??? hahahahahahah mediaprofil???? Visst skämtar du väl att du presenterade dig som mediaprofil??
hahahahaha....*torkar tårarna*

Studio Virtanen sa...

Det var Alex som gjorde det. Jag vågar inte lägga mig i den härsoppan mer än såhär.
Rörigt var det kan jag lova.
Magnus

Anonym sa...

Men var snäll mot Katrin. Den kvinnan förgyller min vardag.

Anonym sa...

Vid det här laget har du uppenbarligen läst Katrins egen blogg iallfall..
Eftersom du nu har använt uttrycket "svennebanan" kan du väl förklara för en totalt oförstående vad fan det betyder egentligen?