torsdag 27 september 2007

Man ska inte gråtrunka över spilld mjölk.




Alltså jag förstår att en Lennart vill köpa bröstmjölk.
Men jag är lite osäker på varför.

"...för sjuk persons räkning..."

Finns det sjukdomar som kräver medicinering med bröstmjölk?

Eller vill Lennart köpa bröstmjölk åt en kompis. Kanske som en
födelsedagspresent. En present till en i sanning sjuk person.
En person som vill hälla ljummen bröstmjölk över sitt organ?

Eller ska Lennart själv ha mjölken, till SITT organ?
Kanske inser Lennart att det ser lite illa ut att annonsera
efter bröstmjölk för att fylla sina skruvade behov. Kanske
tänker han att "ah, jag får det att se ut som att min KOMPIS
vill ha bröstmjölk till SINA skruvade behov".

Svåt att avgöra.
Han bär på en hemlighet, den där Lennart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lennart kasnke e en av dom som gillar att få med blöja å bli nannad av en storbystad dam på hemliga tider?

Anonym sa...

Vi kan även utläsa at tfredrik biter på naglarna

Anonym sa...

Jag har hört att bröstmjölk kan hjälpa cancersjuka människor...Den ska tydligen kunna förhindra att de elaka cancercellerna förökar sig. Eller nåt sånt. Och det är alldeles sant (att jag har hört detta alltså. Om det funkar vet jag däremot inte)