onsdag 26 september 2007

En häcksax rätt ner i magmunnen!

Hm, nån verkar ha svårt att få till Alex Schulmans namn.
Undrar vem det kan vara?
Undrar.
I övrigt – och det sänds 22.00 på TV8 – svaldes det häcksaxar och bågfilar, talades kommersiell radio vs. public service, talades om accepterad ton i kritik, samt MTV-reklamen där Bert-Åke Varg säger att Karin Winther duschar sig på fittan.
Och jag valde att övertända eftersom jag mådde så kymigt innan. Jag behöver jaga upp mig ibland.
Tror att det blev bra, lite som förra säsongens crazytonprogram med fluga.
En båsorkester var allt som saknades. Eller en barbershopkör och Karin Ströms Akademiledamotskandidatmor.
Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vidrig karl! Usch o fy, ta aldrig med honom i programmet igen. Alla ni övriga var som vanligt strålande. Varför gör inte inte programmet minst 45 min?

Anonym sa...

Övertända?