tisdag 25 september 2007

Det är tråkigt och jag behöver en björn.

Gud vad tråkigt det är idag! Jag som brukar sitta och klippa och trixa med tv-filerna och så får jag inga idag. Nu är jag ju tvungen att jobba på riktigt och det betyder bland annat att komma på och boka gäster. Finns det några roliga gäster kvar att boka? Varför kommer det inga nya härliga och sorglösa människor som utan att tveka tackar ja till att vara med i programmet.
Alla är så svåra och jobbiga. Det ska vridas och vändas och tid har dom inte heller. Trötta är vad dom är. Nästan lika trötta som jag är just nu där jag sitter vid min fula, gråa, äckliga dator.
Jag bokar in ett djur. Typ en björn på en enhjuling eller en papegoja i frack som kan steppa och berätta historier om att allt var bättre för.
/Magnus

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bjud in Jacques Labouchere! Han är bra

Anonym sa...

Filip eller Fredrik ska ni såklart bjuda in, de är ju aktuella om nåt.

Studio Virtanen sa...

Dom är så upptagna och sen har dom varit med så många gånger. Bra är dom dock!
/Magnus

Anonym sa...

Tycker att ni ska intervjua varandra, en presentation av hela galna redaktionen och speciellt Johan... han har ju en del intressanta funderingar enl bloggen.

Anonym sa...

Ni fick ju en hel massa förslag i ett inlägg för några veckor sedan

Anonym sa...

En trollkarl jobbar på ett kryssningsskepp. Han har en PAPEGOJA som sidekick. Varje gång trollkarln gör ett trick skriker papegojan:"Han har den i hatten. Han har den hatten" eller "Han har den i ärmen. Han har den i ärmen". En dag gick skeppet på ett isberg och sjönk. Enda överlevande var Trollkarln och papegojan. På en träflisa. Papegojan tittar på trollkarln i 3 dagar utan att säga något. Till slut säger papegojan: "Jag ger upp! Var har du gömt skeppet?"