onsdag 19 september 2007

Kristallengalen

Autografjägare! Det stod på riktigt autografjägare utanför Globen igår kväll. Varför? Vem var där värd att få en namnteckning av?
Tio minuter och tre glas svept vin – mer än så behövdes inte för att jag skulle packa ihop mig själv och kila vidare till sunkig söderkrog istället.
All form av branschsamkväm är självklart att föredra framför att runka med taggtrådshandskar, men det loppet blir ändå bra jävla jämt.
Jag är glad för Fredriks skull som var sjuk och slapp sörpla billigt lådvin med Renée Nyberg och 700 andra som såg ut som Renée Nyberg.
Den enda glädjen infann sig på toan när den stora killen från ”I en annan del av Köping” säger till sin vän från serien: - Du måste kissa, det håller på i två timmar. Och får till svar: - TVÅ TIMMAR! Varför det?
/Magnus

1 kommentar:

Eric Goesta Rosén sa...

Det här var det finaste jag läst på denna blogg hittills. Låter ju otroligt töntigt att säga spot on men vafan. Spot on (här kan jag lägga till "dude!" också, för att ytterligare ta udden av mig själv).