lördag 8 september 2007

Det klarnar i skallen.

Någon tappade en mobil en annan hade precis haft gruppsex och själv rörde jag inte en enda kräfta. Det om jag inte räknar med den kraken Tompa Pyl skalade åt mig.
Jag drack nubbar, öl, slattar och cider och snilleblixtrade till med att dra ett nazistskämt för en judinna. Jag var smidig som en katt på hasch.
Jag fick fantastiska idéer som jag skrev ner i telefonen och som idag ter sig som en dåres anteckningar. Mitt fulla jag tyckte de var så fantastiskt bra så att han till och med ringde mitt nyktra jags telefonsvarare för att berätta om dessa. Jag hör inte vad jag säger. Nåt om ett dagis och det är även det som står antecknat i telfonen "Dagis! Måste fixa en vecka".
Jag hälsade även på broder Schulman den yngre. Han var missnöjde med Schulman den äldres insats i Studio Virtanenpanelen. Jag kommer inte ihåg om jag höll med. Det gjorde jag säkert av bara farten.
Kanon!

M

3 kommentarer:

Isabelle sa...

"Jag var smidig som en katt på hasch."

utan tvekan dagens citat som kommer att användas många gånger ikväll.

trevlig helg!

Rabbi von Sydow sa...

Judinna stavas med två "J" - minst! ;-)

Studio Virtanen sa...

Ja det gör det.
M