måndag 10 september 2007

Måndagsbråk med ett kokett omodernt barn

Kolla jag får ett mejl med en länk till en Bon-blogg.
1. Vem är Anders Rydell? Jag har aldrig hört talas om honom.
2. Den där åsikten dog nånstans med Mad Mats 1998.
3. Således måste Anders Rydell vara max 22 år och vet således väldigt lite om musik.
4. Vad är en dj-amatör? Jag har spelat skivor i över 12 år. Stefan Thungren är en av Sveriges kunnigaste musikskribenter en av stockholms bästa dj:s. Men även amatörer kan vara mycket bra dj:s om de älskar musik.
5. Bara dårar tror att taktmixar är viktigare än låtarna. Eller vad det nu är barnet far efter.
6. Jag håller dock med Rydell att han inte skulle vilja äta min fiskgryta. Fy fan för fiskgryta.
/Virren

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ganska så nära.
Han är 25 och gick i högstadiet senaste gången det gnälldes om det här. En mycket tråkig och bitter liten man som jobbar som redaktör fast att det finns dom som skulle göra det bättre än honom.

Anonym sa...

Men han har ju rätt. Du är ju en dj-amatör och hela den grejen det känns väldigt 2002. Så lämna plats åt proffsen istället.

Studio Virtanen sa...

Jag är ledsen du. Proffsen suger så hårt så att alla klockor står still, still, still.
Finner du taktmixrunkeriet över grabbig housebulle roligt behöver och bör du söka hjälp snarast.
Jag verkligen lider med dig där du sitter och svettas tillsammans med dina två lika bittra vänner som du fick på fryshusets taktmixkurs.

Själv är jag tokig i taktmixning och house och har i mina dar tjänat GROVA pengar på det. Det tackar jag för, men jag skulle aldrig idka älskog till skiten.

Magnus

Anonym sa...

Haha, otroligt komiskt att assistenten Magnus Talib får rycka in och försvara storebrorsan...

Studio Virtanen sa...

Jag har jobbat med idioter som dig så länge så att blodet kokar till varje gång ni gör er till tals. Nu när jag såg vem du är förstår jag dock varför du är så bitter och ensam.

Ta hand om dig nu.
M

Anonym sa...

Är det nån som kan utala sig om det där så är det väl Talib?