fredag 4 april 2008

Tänk att folk GÅR på vimmelfester!

Hahah, shit, jag tänkte just skriva ett inlägg om människor som FAKTISKT - jag menar, för mig är det otänkbart - går på "kändis-fester", men så såg jag att sweet Belinda faktiskt går på dem. (Så det var alltså det hon gjorde medan jag savade hennes ass på guldägget). Så det inlägget får vänta.
Själv gick jag i alla fall omvägar från de där festerna - tack Teatergrillen/Riche - och Tom öppnade Gubbrummet på Spy Bar bara för oss, dvs Magnus, Farton, Karolina, Angelina, Per, Staffan, Lovisa, Titti, Liselotte och...vilka vi nu var. Och jag sjöng Sahara Hotnights-låtar för Sahara Hotninghts min vana trogen.
Bra kväll.
I dag: lite såsigt men bara lite.
Virr

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var inte bjuden va?...

Dessutom; Som om att en kväll på spyan är annorlunda!? Musiken och kläderna på folket, that's it.

/ Blind Willie McTell