fredag 7 december 2007

Använd reflex! (Ja, som ett barn)

Vafaan. Ingen skriver. Magnus? Niklas? MAGNUS! Vad håller du på med?
Vi har ju ändå en läsare. Hon behöver oss.
Nå. Jag har inte så mycket att säga heller mer än att det varit en utsökt dag. Inte bara för rikspolisschefen och ICA, utan för ”I'm not there” och det faktum att jag funderar på att starta en sån där hopplös Facebookgrupp som heter ANVÄND REFLEX OM DU GÅR PÅ GATORNA NÄR DET ÄR MÖRKT OCH REGNIGT FÖR NI SYNS INTE OCH NI KAN DÖ och dessutom måste jag ändra min dörrlapp ”ingen reklam, tack” till ”ingen reklam och inga jävla gratistidningar heller” för jag störs av dem och läser dem inte.
I kväll är det Julia, men först ska Emelie och Tom komma hit. Jag ska bjuda på groggbuffé och vi ska titta lite på ”Idol”-finalen.
Ok?
Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser hela tiden och jag behöver er=) Ni vet, man måste ha något som lyser upp i höstmörkret. (Eller jag har hört att det är vinter nu...)

Charlotta sa...

Jag håller helt och hållet med tidigare skribent. Keep on blogging!