tisdag 4 december 2007

Min dag utan bilder

I dag har jag.
1. Fotograferats.
2. Haft möte (på et fik!) med Belinda och Anika och Magnus.
3. Kört till Östermalm, klippt mig hos Nina.
4. Köpt en Soda Streamer.
5. Köpt bakteriedödaren Hexident, som kanske kan hjälpa till att fixa min då och då återkommande visdomstandsinflammation.
6. Lyssnat på en sensationellt festlig diskussion om Doris Lessing på P1.
7. Gått plus.
Jag ska:
1. Lära mig soda streama.
2. Tvätta.
3. Titta på West Wing kanske.
4. Gå minus.
5. Laga nåt ambitiöst och gott.
6. Dra i struten.
7. Vara fortsatt glad och tacksam.
Fredrik

6 kommentarer:

Anonym sa...

Listor är roligt!

Idag har jag själv mest köpt julklappar.

animerade kortfilmer av Jim Woodring dvd till brorsan, Andy Warhols Chelsea Girls film till brorsans tjej. annars hatar jag att åka fyrans buss vintertid.

Kram

Anonym sa...

ungkarl ungkarl ungkar unkar unkarunka runka runka

Anonym sa...

Jaa, jag säger då det, vad ska man med visdomständer till. Hexident har jag aldrig hört talas om, jag kör med Corsodyl. Same shit... Ett tips, om du inte redan vet, är att inte skölja munnen i samband med att du borstar tänderna, då försvinner effekten, enligt min tandläkare. Och så skaffar du en liten tandborste med bara en borst och borstar det inflammerade området med. Lycka till.

Isabelle sa...

Att soda streama. Det kan vara veckans verb.

Studio Virtanen sa...

Tack Lionnea! Och ja, jag köpte en minitandborste också som jag borstar o borstar med och det gör ont. Fredrik

Anonym sa...

Ingen orsak. Och jaa, det gör förbannat ont, men lite smärta får man ta ibland!=) Mitt gick över ganska snabbt, hoppas att jag slipper få det igen, och att din tand är bättre. Ha en trevlig helg!