måndag 10 december 2007

Jag lever trots allt.

Jävla tjat det var på dig då.
Min dator har varit åt helvete så trasig och inte fan har jag fått någon hjälp härifrån heller. Så jag gick snällt till datanördbutiken och bad om hjälp i fredags.
Nu fungerar den, men självklart är allt som ska vara där, borta. Alla härliga olagligheter jag satt i system att ladda ned på min stora, stora hårdisk.
Sur skit, men jag åker snart till Bali, så det är skitsamma. 35 grader sydostasisk värme, bad, mat och konstiga insekter rakt upp i ansiktet.

Annars har jag efter ett riktigt dåligt försök att gå till Julia i fredags - mest gått på julmarknad, titta mängder av film och sovit
i helgen.
Nu ska jag olagligt ladda ned avsnitt av Studio Virtanen och se fram emot morgondagens inspelning med Belinda. Blir säkert kul.
/Magnus

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag lever trots allt". Såg nyss en tv8 dokumentär om kriget i Sudan. Det enda jag kan hålla med om är det. "Jag lever trots allt".

Ha det bra på Baliresan!

Anonym sa...

För övrigt önska dig ett stort jävla fett externhårddiskminne i julklapp? Bättre att spara nerladdade saker så grabben:)

För övrigt gjorde jag ett mer värdelöst försök att gå till Julia än du, jag tappade bort tiden och trodde det var torsdag när det var fredag, när jag insåg att det var lördag på lördagen blev jag surare än gröna rabarber utan socker på.

Anonym sa...

För övrigt kan jag tipsa om någon anonym person som gör en fantastisk diktblogg.

http://imemine.blogg.se/dikt.html

Finfina dikter. Ska fortsätta läsa där nu.

Anonym sa...

Äsch, skit i dikterna...

Har Belinda sett det här?
http://www.youtube.com/watch?v=TreIWjuUDEc

Vid sök på Belinda top 4

1. Belinda Carlisle
2. Belinda Olsson
4. Belinda den hollänska datingservicen...hihihi...



Hon borde ha på sig lila kavaj med lika stora axelvaddar i första programmet:) Jag vet, jag har inget liv alls, bara google.