onsdag 12 december 2007

Och vad som händer i jul vet jag inte

Jag tyckewr mycket om Peter Jöbacks och Annika Norlins trivsamma duett, "Han är med mej nu" tror jag den heter.
Texten är inte färdig - det finns ingen riktig klarhet i temat att den ena inte vill ha honom och den andra älskar men man förstår ju Four Tops/Supremes-ambitionen - men jag får små små folkliga rysningar såfort jag hör den på en radio och det är trevligt att få små folkliga rysningar. P4-rysningar.

I morse gick jag upp sju igen, jag har gjort det för ofta på sistone. Ett visst mått av duktighet känner jag men det är inte värt det. Dessutom när klockan är tio tror jag att den är 13.
I morse var det pressfrukost med presentation för MTG-kanalerna på Münchenbryggeriet. Mycket folk. Det är märkligt hur mycket mer besvärligt det är att prata framför verkliga människor än att prata inför flera tusentals via en tv-kamera. Skinnet sitter inte bra.
Nåja.
Jag skulle vilja berätta nåt om kvinnor men jag vet inte hur.
Fredrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Kameror är betydligt mindre skrämmande än människor. Du behöver bara säga att kvinnor är hopplösa och att män inte är så mycket bättre. Sedan sätta punkt. Kort tal.

Hur gick det på Belindainspelningen undrar en tv-program nyfiken? Jag känner ju inte Belinda, den där länken jag skickade igår var menat som ett snällt hurra för dig och lycka till. Du är bättre än Carlisle och lite lik. Hoppas hon tog det som en kram och inte blev sur.