söndag 16 september 2007

Fjärilar och taxibilar.

TV8 vill att vi lägger bloggen under deras hemsida. Ja ni vet den där det är så svårt att få upp veckans avsnitt på. Jag sa ja om vi får en back öl per vecka. Thomas Hall skulle räkna på det och återkomma senare. Jag tror han tar det erbjudandet
Birgitta heter kanalens VD och på festen igår bjöd jag henne på taxi. Självklart på Studio Virtanens konto och det lär jag få tugga upp när Producent-Johan får nys om det. Jag tyckte så synd om henne och att dom har så svårt att få upp saker på sin hemsida, så jag tyckte att det var det minsta vi kan göra för henne. Hon blev glad.

Annars var det tråkigt att det inte var några fjärilar i fjärilshuset där fördrinken serverades. Trist, fjärilar är kanondjur som Uffe Larsson skulle sagt.
/Magnus

1 kommentar:

Anonym sa...

1. Jag och alla andra skiter väl i vad du tycker om fjärilar.

2. Ge fan i att bjuda folk på taxi på produktionens bekostnad!