måndag 17 september 2007

Vakna nu era skvallersugna ormar.

Ni som inte visste det innan eller om ni nu bara är lite tröga.
Det här är en blogg som heter Studio Virtanen. Det är alltså redaktionen bakom Studio Virtanen som bloggar här och inte bara Fredrik Virtanen.
Är du ute efter att följa en kändis liv och problem. Såsom sjukdomar-tvättstugeproblem-hat mot andra-korvgrytor-hon vill inte ligga med mig och annat strunt. Stanna för all del kvar, men det blir även inlägg från andra än Fredrik här.
Fredrik har en hemlig blogg som är exakt som hans förra, men den adressen ger vi bara till riktigt snälla. Idag behandlar han ämnet omaka strumpor i den bloggen.
/Redaktionen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jag väl förstått! Och lite kul är det, men bara lite.
Jag är född med gloria, hit med adressen :-)

Kalle Brage sa...

Snälla, adressen!

Studio Virtanen sa...

Jag har den inte, men den ska vara blodigt bra.
/M

Sandra Petersén sa...

Jag är rätt snäll...:)

Anonym sa...

http://fredrikvirtanen.blogspot.com/

Så svårt var det att hitta den länken! Kram

Anonym sa...

Jag har några bilder på Fredrik och Magnus som jag tror att de inte vill ska komma ut... Jag har även Hänt Extra, Expressen och Aftonbladet på kortnummer. Ni får själva göra uträkningen. Allt jag behöver för att radera de här bilderna är adressen till Fredriks "riktiga" blogg.

Svara i kommentatorsfältet så kanske vi kan göra en deal?