måndag 17 september 2007

MEN!

Nu gick mobil nummer två sönder och det inom loppet av en månad. Dispalyhelvetet sprack.
Jag ser inga sms, ser inte vem som ringer, kan inte ringa från telefonbok och värst av alla berdövligheter är att jag inte kan spela Tetris.
Jag svarar aldrig i mobilen om jag inte ser nummret, så det här kommer bli en stor jävla ångestfest. Alla ni som vill mig ont kan ringa nu. Jag kommer att svara då jag inte har några andra val.
Nu kan jag heller inte messa eller ringa Johan för att fråga vart vi flyttar kontoret. Som tur är så har jag en en hjärna som har räknat ut att det är på Lumaparksvägen 11 . Tack för det hjärna.
Får väl gå och köpa en ny mobil igen då.
Gnällgnällgnäll.
/Magnus

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/blogs/katrin/

fick henne att skriva öppet brev till dig..skrev lite av det du skrev här i hennes blogg.. nu skriver hon ett öppet brev till dig

milkwood