tisdag 18 september 2007

Mystisk kindsjukdom med smärta i huvud

Aaaaaj, det här går pltötsligt åt fel håll.
Jag däckade som en sten (däckar stenar?) redan vid 23, men vaknade när det var svart ute cirka fem gånger för att jag var helt igentäppt av snor! SNOR! Det GRÖNGULA SNORET! Uäck.
Dessutom. Jag har riktigt ont i vänster kind. Eller liksom käke. Inte tänderna. Nånstans därinne i nån skarv. Vad är dealen med det? Smärtan sprider sig även till huvvet. Det gör ont i huvvet.
Jag har ringt Vårdcentralen. De ska ringa tillbaka. Jag kanske blir lite sen.
Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bihålorna, virren...starka antibiotika i 10 dar. Sen slås magens tarmflora ut av dem och du får kraftiga magsmärtor istället. Räkna med en månad konvalescens.

Anonym sa...

Ojoj, tyckte att du hade stora kinder när jag såg dig på tv för någon dag sen. Min tanke var att du hade ätit någon suspekt medicin, alternativt blandat med mycket alkohol. Min kompis tippade på "för mycket gåslever".