tisdag 13 november 2007

Fredrik fyller år, gör nåt snälla.

Glöm nu för guds skull inte bort att Fredrik fyller år på torsdag.
Skicka era presenter och hälsningar till:
Modern Tv
Studio Virtanen
Att: Födelsedagsbarnet
Box 17 095
120 87
Stockholm


Fredriks önskelista ser ut som följer:
Soda Streamer
Liten spädgris
Elgitarr formad som ett V
Navkapslar (EJ PLAST)
Klippkort på Folkets kebab
Pengar
Ett fadderbarn med lustigt namn
En egen stjärna
En till liten spädgris så att den första inte behöver vara ensam.

/Magnus

7 kommentarer:

Anonym sa...

på tal om gris, har ni nåt maskotdjur på redaktionen? typ som amerikanska fotbollslag brukar ha.

Anonym sa...

Jaja, han ska få en present. Jag gick först in för att hitta en Martin Ljungsk nattmössa han kan ha om han nån gång åker tåg men kom hem med något helt annat. Jag postar imorgon.

Silverfisken sa...

Rio Tinto - Köp!

Anonym sa...

Vad har hänt? Plötsligt har den här bloggen sedan några dagar börjat skicka en vidare till någon söksida med rubriken: Search the Web: "http://http//studiovirtanen.blogspot.com//robots.txt#226". det händer efter några sekunder. Gör något åt det snälla!

Anonym sa...

Jag har kanske gett bort en eller två konstiga presenter i mina dar, men det här är faktiskt bara en liten rolig maskot värd 2 kebab ungefär...ingen spädgris eller något konstigt...bara så Virre inte blir nervös...

KALLE sa...

Om du får en krympt petflaska innehållandes citronig italiensk likör som man blir dagen-efter-dålig av, blir du gladare då Fredrik?

Studio Virtanen sa...

Rio Tinto - varför just nu?? Silver fish!
NEJ JAG VÄGDE INTE 8,2 KIILO!!!!!
Fred