onsdag 28 november 2007

Tjockt barn undviker hån genom att simma i tisha

Onion news network!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit, vad rolig nyhetstorka-sketch, försöker komma på något roligt anekdotliknande från Tunbridge Wells lokalnyheter jag någon gång jobbat med men det är för länge sedan...men jag är stum (för en gång stund) Det där klippet vinner över mina humorförsök flera gånger om.

Anonym sa...

Det var i och för sig "ganska" roligt när London News gjorde ett tv-rep på St Etiennes barnskiva. Barnens svar på den hippa musikjournalistiken var att skrika förvirrade bra! och hoppa hysteriskt upp och ner i en lekpark. Jag skulle bra gärna vilja få ett youtubeklipp där Lars Hedblad gör en Stina Dabrowski till Bob Hunds "femtärning upp i luften" under ett litet "här" på SVDs sajt för Brahms Liebeslieder-Walzer.
:)

Med detta vill jag efterlysa musikrecensionrecensionen, fast ni kanske inte hinner idag?

KALLE sa...

Det där var en helt ovärdelig sida med nyheter, den kommer jag att spendera min dag med. Tack tack.

Anonym sa...

Själv tog jag äntligen tag i saken att titta på Gudrun Schymans program om humor och makt på tv8 hemsidan.

Jag gillar Gudrun jättemycket och det är säkert fina personer i redaktionen men det var väldigt flummigt och ostrukturerat manus så jag blev halvt tokig FRAM till Anders S Nilsson kom som gäst. Då blev det riktigt bra tvsnack. Rekommenderas också!!

Anonym sa...

Äsch, gick det där igenom?? Jag tog mig tid att se om Gudrun Schymans program om humor (TV8 hemsidan). Lite väl flummigt och ostrukturerat i början men sista delen när Anders S Nilsson kom med som gäst blev riktigt bra snack. INTE för att han är man utan för att det blev bra. Rekommenderas också.

Anonym sa...

ungefär sådär

http://youtube.com/watch?v=2kBzsElcZLw

Anonym sa...

Men?
Ni skojar väll när ni säger att det är kul?
Har alla i hela världen blivit elaka?

Studio Virtanen sa...

Jag har inget med det här att göra.
/Magnus

Anonym sa...

Men Stella snälla.. Onion News! Onion News, Stella!