söndag 16 september 2007

"Mer enfaldig än jag föreställde mig av vad Alex skrivit"f


Jösses så full jag är! Nåt bland det roligaste jag varit med om inträffade förut med Alex och hans fru.
Gud vad Alex kommer kunna berätta det här roligt! Vilken stoiker han är.
(Och jag kommer referera)

Nå. Jag fattar inte varför stryks under men jag kan berätta att jag lagar (riktig) pyttipanna (av rester) och är så JÄVLA FÖRBANNAD på att jag nästan - men faktiskt bara nästan - gav henne tilltro hos mitt hjärta igen.
f

5 kommentarer:

Anonym sa...

Full"!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=5784212649

Anonym sa...

Kul att du haft skoj! Ont i håret idag?

Anonym sa...

Btw, glömde kommentera resten...Impad över att du full som en kastrull lyckas laga en pytt klockan 03 på natten. Och sen det där med kärleken, den är inte lätt.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Studio Virtanen sa...

asch SÅ full var jag inte. kan man laga pytt - och den blev jäkla god - så har man drinkat för lite!
fredrik