måndag 31 mars 2008

Håkan Hellström, Morgonsoffan, Dirt & Berlin

Här är måndagssidan, i huvudsak om Håkan Hellström.
Jag brukar gilla när redigerarna vågar stryka, men i dag är jag faktiskt lite missnöjd med strykningarna i tillägget. Ett "Välkommen till Bladet, Karin!", ett Patrik Larsson-skämt från "Morgonsoffan och en beskrivning av "Dirts" storhet rök, bland annat.
Det hade varit bättre att ta bort sista insändaren.
Men alltså: lika många gånger räddas man av redigerarna, så jag gnäller icke mer nu.
Här är i alla fall Larssons skämt:
- Det höga oljepriset beror på att Rolf Lassgård fattat tycke för fondue.
Iiiiiii. Kul är bara förnamnet.
Fredrik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag fattar inte. Gillar du Morgonsoffan eller inte?

Studio Virtanen sa...

Ja, jag gör ju det! Strykningen gör det hela oklart. Fredrik

Anonym sa...

Pinsamt att du smörar så in i helvete för Karin Magnusson nu. Så vidrigt elak som du varit mot henne förut. Både i skrift och i verkligheten.

Kitty

Studio Virtanen sa...

Åh, hon har varit elak mot mig också! Men alltså, såhär funkar det: Om du börjar på La Famiglia Bladet blir jag välvilligt inställd till dig också! M v h Fredrik