tisdag 11 mars 2008

Nordman calling!

Oj. Mats Wester har ring nio gånger på min telefon. Nio!
Jag tycker om Mats Wester, och Hemlin också, men det lät som att Wester inte alls tycker om mig.
Jag gissar att det har att göra med min krönika om att samma personer som missnöjesröstar på till exempel Sverigedemokraterna, även missnöjesröstade på Nordman.
Man kan tänka sig att Wester tror att jag påstår att han skulle ha outbildade åsikter, vilket jag självfallet inte påstår.
Fast kanske vill han något helt annat.
Kanske vill han bjuda in mig till green room.
Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han kanske har svårt att ta en recensent på allvar?
Det brukar vara svårt att göra det.

Anonym sa...

Om det du säger är sant så måste jag säga att det är MYCKET oproffsigt av dig att skriva om detta i bloggen.
helt utan respekt!
för att inte kalla det patetiskt.