torsdag 20 mars 2008

Jag flagellerar!

Sådär. Nu har jag skickat fruktansvärt mycket påskägg med kortet FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT jag är en idiot till den utmärkte Thomas Hedberg på Titan Television. Jag tackade nämligen helt fel produktionsbolag för "Fordringsägare"-klippet med Schyffert och Klinga i går. Jag är verkligen enfaldig. Hela dagen, och kvällen, i går var jag idiotisk, faktiskt. Det enda som fungerade var 26 minuter i tv. Trodde jag. Men inte ens det fungerade alltså. Så kan det vara. Och nu sitter jag, ensam sånär som på Petter, på jobbet och skäms och späker mig.
Fredrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint, men du, vart haller mitt pask godis hus? Jag ar trott pa masalas chais tikkas och paneer.
Sa hosta upp plankan och snala inte med degen, nar du fyller mitt paskagg med NK choklad.
Karlek S