onsdag 22 augusti 2007

Dagens låt.

Dagens låt när Fredrik är sjuk och redaktionen får välja.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken hård låt! Alla som har varit i Lilla Edet vet att de här killarna menar allvar.../Erika

Anonym sa...

Låt? Kan det där kallas musik ? Det är bara massor av attityd och text, jag hör ingen musik, mer än en enformig syntslinga och ett tråkigt trumkomp.

Studio Virtanen sa...

Men du missade dom tre roliga toalettpysslingarna.

Anonym sa...

Det här var roligt. Riktigt underbart roligt. Det är sång i goda vänners lag. Jag myser och tittar igen...

Anonym sa...

Det här var ju inte fy skam! Riktigt bra.. när kommer cd:n? och när kommer de o uppträder i studion? det är det jag vill veta.... <3

Studio Virtanen sa...

Vi vågar inte boka toalettpysslingarna. Dom är helt tokiga!

Anonym sa...

oh my... Jag svettas floder av pinsamt svett. Det här är månadens roligaste och mest pinsamma. :)

Anonym sa...

Boka toalettpysslingarna!

asenlund sa...

Lilla Edet-killarn är ju för goa.

Anonym sa...

De borde nog döpa om stället till tjocka edet.

Anonym sa...

Vaffan...den va ju lite bra den!

Anonym sa...

förstår itne hur man kan va gangsta rapper och bo i lilla edet.. men men vad vet jag

Anonym sa...

bässsta den är ju as b´ra va faaan <,3 (Y)

Anonym sa...

Shu bre ;D

Anonym sa...

Rätt skön låt, stör mig bara på att serum inte föddes till att bli en vacker människa.. eller, ja, att födas med ett normalt utseende