torsdag 23 augusti 2007

Pungen strålar i solen.

Va fan!
Fredrik har för mycket med sin krönika och hinner inte. Jag hinner inte heller, men fortsätter tappert att skriva här trots att redaktionen röstade för att ALLA skulle täcka Fredrik när han inte hann. Så med andra ord – slutar jag skriva, blir det inga fler inlägg förrän Fredrik är klar med sin Matrix och krönika.
Vi kom precis tillbaks till kontoret Frippe och jag. Vi tog bilen till Nitty Gritty och plockade upp lite kostymer och annat smått och gott. Fina, fina kläder som ska användas i programmet. Sen stack vi till The Shirt Factory, där vi fick skjortor och slipsar. På väg dit frågade jag Fredrik om det är farligt när man har en strålande (inte som solsken) känsla i pungen och han svarade att det var så och att jag kommer dö snart. Han rundade av fint med ett – Livet har i alla fall inte gett dig någonting.

Efter skjortinkasson stegade vi ner till Deli Burger och ja ni vet vad man gör på ett sånt ställe.


/Magnus

Inga kommentarer: