onsdag 22 augusti 2007

Vi tävlar om en öl.



Den här bilden är från Humlegården i somras. Love heter en kille, en kallar vi för Tom Pyl, Erik är en annan och till sist finns där även en Jesus med på bilden.

Nu börjar tävlingen. Vem jobbar på nattklubb? Vem säljer öl? Vem säljer öl till killen som säljer öl? Och vem har fått en syratripp i sin öl? Ledtråd: En av pojkarna har precis fått syn på en pyssling
Den som först sätter alla namn rätt på bilden, plus sysselsättning/händelse vinner en öl av Fredrik Julia nu på fredag.
/M

18 kommentarer:

Anonym sa...

Du stavar som Fru Schulman.

Studio Virtanen sa...

Ock? Ska jag blli lässen nu?

Anonym sa...

Skule jag ha blivitt, men dett är valfrit.

Studio Virtanen sa...

Då får du börja tro lite mer på dig själv.
M

Anonym sa...

Mitt ego stoppar krig

Studio Virtanen sa...

Hahaha!
Jo jag har läst ditt namn förr och har förstått att du gillar att synas.

Anonym sa...

Mitt namn som i anonym.

Anonym sa...

Okej, så här ligger det till. Killen till vänster säljer öl till killen som säljer öl. Andra killen har fått en syratripp i sin öl. Tredje från vänster säljer öl. Den fjärde arbetar således på nattklubb. Visst har jag rätt?

Studio Virtanen sa...

Jag vet inte vad jag ska svara Jonas. Jag provar med ett - Nej tyvärr.

Anonym sa...

Jaså, det var visst namnen också. Nåväl. Love har vi ju till vänster, tätt intill Erik. Tredje killen är ju Jesus, och sen kommer Tom Pyl. Klockers.

Anonym sa...

Fan. Hur många försök har man?

Studio Virtanen sa...

Ös järnet,någon gång får du nog till det.

Anonym sa...

He's dying for a drink with Virtanen. Sweet.

Studio Virtanen sa...

En öl i näven är priset, inget jävla mingel ingår.

Anonym sa...

Ingår ingen avsugning så skiter jag i det här. Gonatt.

Anonym sa...

Jag ska hänga efter dig hela jävla kvällen som den starfucker jag är. Vi gör ett nytt försök. Love, killen som säljer öl till killen som säljer öl står fortfarande till vänster. Sen har vi ju såklart klubbnissen Tom Pyl, dock ovanligt välvårdad. Jesus, killen som säljer öl, står näst längst till höger. Sist har vi Erik, syramannen.

Anonym sa...

Sällan. Det är ju (fr. v.) Tom Pyl, Erik, Love och Jesus! Såklart.

Johan Finne sa...

Det är från vänster: Erik, Tom Pyl, Love och Jesus.

Jesus säljer öl till den som säljer öl det vill säga Erik. Love som precis ser sin pyssling har fått syra i ölen och återstår då bara att Tom Pyl jobbar på nattklubb.

Elementärt.