fredag 31 augusti 2007

Mail från Frippe.

Fredrik jobbar inte idag. Eller rättare sagt
det gör han. Fast han är egentligen ledig.

Fyra Fredrik-mail landade i min inbox idag:

- "Ner på Systemet. Han MÅSTE komma. Hela bandet denna gång?"

- "han är bra, alexander.
http://www.myspace.com/alexanderdurefelt"


- "Angående Ron Jeremy: Vår producent Johan är tokig i porr – så det är inte omöjligt alls. /Fredrik"

Sista mailet får ni bara inledningen på:
- "- God kväll Jan, kul att du är här. Jag har... "

Fredrik, min ståndpunkt är som följer:

- Klart att Florence Valentine ska komma. Med fullt band.
- Det doftar country om höstluften. Och Alexander är bra.
- Jag tror vi ställer Ron Jeremy.
- En mycket bra inledning på Guillou-intervjun.

Vad säger ni, visst vill vi ha Florence Valentine och
Alexander Durefelt? Och visst ska vi strunta i Jeremy?

/Producent-Johan

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja till florence!!!!!! och att göra så man kan se utan att ha kanal 8?

Anonym sa...

Jag vill ha Florence Valentin!

Anonym sa...

ja till allt!

Studio Virtanen sa...

johan! det är du som gillar porr. vill du att jag pratar stake med ron så pratar jag stake med ron.
fredrik