fredag 31 augusti 2007

Stick och brinn Fredrik!

I dag är min lediga dag. Jag jobbar 80% med Studio Virtanen och borde få ha min lediga dag för mig själv. Speciellt som jag är den enda på redaktionen som jobbar de tider som vi sagt att vi ska. Jag gör så trots att jag har minst betalt. Jag var så nära att säga upp mig i veckan på grund av det här, men väntar med det ett litet tag,
Så dagens än så länge enda sms Från Fredrik, kan dra åt helvete.
Sms 1: Blogga!

Blogga själv Fredrik! Ingen vill läsa om mig och min skit. Dom vill läsa om dig.

/M

11 kommentarer:

Anonym sa...

dina inlägg är helt okey.. krydda dina inlägg lite så ska du se att allt blir bra..

Anonym sa...

Nej, Magnus. Jag tycker att läsa det du skriver också. Faktaiskt.

Anonym sa...

nej, vi älskar magnus!!!

Anonym sa...

Magnus är ju kung!

johan sa...

bah.. är dettta ett "tyck om mig-inlägg?"

Studio Virtanen sa...

Magnus, din dåre! Du har inte alls minst betalt! Nu drar jag från Aftonbladet, tror jag tar en stänkare på Shamrock. Jag är märkligt knäsvag. Är det nån jkävla nervcancer nu igen?

Fredrik
Ps. Ta av dig hatten, den är min. Ds.

Anonym sa...

Det är ju du, Magnus som är den stora behållningen av denna blogg. Mer Magnus!

Anonym sa...

Ni är ta mig tusen fantastiska båda två! Det är samspelet som gör susen. Men bättre betalt, det borde du få!

Anonym sa...

mera magnus, mera magnus! magnus for president säger jag bara!

Anonym sa...

Sant, det är Fredrik vi vill läsa om.

Anonym sa...

Magnus är minst lika bra som Fredrik. Ingen av er ska sluta blogga, då blir resultatet en stackars ensam, ledsen flicka=(