söndag 26 augusti 2007

Elin Kling, digitalskit och Leif GW P

Nä, Mange. Jag vill inte vara ihop med Elin Kling.
Eller, alltså, jag vill inte inte vara ihop med Elin Kling heller.
Jag har bara träffat Elin Kling en gång och det var på (den galet generösa) Café-modefesten i torsdags. Hon var trevlig och jätterolig. Men tio minuter är lite väl kort tid innan man blir ihop med nån, va? Hur än snygg.
Dessutom har jag en stark misstanke att jag är för gubbig för henne.

Nå. Jag ville gnälla över min digitalbox. Det är ett hårdiskfel hos Samsung-tillverkaren, säger Com Hem, som ska skicka en ny.
Så alla ”Bones”-avsnitt, alla filmer, allt som jag spelat in är borta. Och jag kan inte titta på digi-tv tills den nya kommer om några dagar.
Ruttet.

Som tur är har jag Leif GW Perssons kommande deckare "Faller fritt som en dröm". Jag blir alltid glad över en Persson-deckare.

Dessutom har jag ännu ont i huvvet efter festligheterna i torsdags och fredags.
Släck solen, nån, bitte.
/Fredrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Virren! Skicka upp den där boken till mig sen va?