måndag 20 augusti 2007

Schyffert i säng - nej tack

"Om du fick välja att få ligga med alla på den här sidan, eller ingen. Vad skulle du välja?" frågar Johan och visar upp en Bladet-sida från i torsdags.
"Ingen", tvingades jag svara.
Det faller på Schyffert. Jag hade kunnat ligga med Robert Gustafsson och Jay Alexander för att få ligga med Vendela Kirsebom, Madonna och Sienna Miller.
Men inte Henke Schyffert.
Det skulle vara riktigt läskigt att ligga med Schyffert. Han skulle titta konstigt på mig. Jag skulle inte känna mig trygg. Det skulle kännas som hånsex.

Skulle DU ligga med Schyffert för att få ligga med Sienna Miller?
/Fredrik

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den enda jag skulle kunna tänka mig att ligga med på den sidan är Schyffert...

Anonym sa...

Jag skulle absolut ligga med Schyffert för att få ligga med Madonna! Jag kan tänka mig att Henrik skulle göra det till nåt roligt, istället för stelt som det lätt skulle kunna bli.

Anonym sa...

Jag skulle kunna ligga med Sienna Miller för att få ligga med Henrik Schyffert. Men för mig faller det nog på Madonna. Hon är läskig.

Anonym sa...

Men känn på den här då: vem skulle du hångla med utan Ragnar Dahlberg och Christer Sjögren...?
Jag säger bara usch!

Anonym sa...

För oss som inte vet vem Sienna Miller är...
http://www.siennafan.net/

Själv hade jag inte en aning. Känner mig tröstlöst gammal...

Anonym sa...

ja, lätt...!

Anonym sa...

Hehe. Jag skulle inte ha sex med Henrik Schyffert för det nej. Sienna Miller ser ut som en docka. Jag har ingen sån fetisch. Tyvärr.

Anonym sa...

lätt!

Anonym sa...

Schyffert är sexig! Jag skulle ligga med honom var som helst och när som helst. Får man Sienna på köpet då?

Söderberg sa...

Håller med nån lite längre upp; Madonna är riktigt obehaglig.

Anonym sa...

jag skulle stå ut med och ligga med sienna miller för att FÅ ligga med Schyffert..