torsdag 23 augusti 2007

Förälskad i tjej i affär och annat

Hej ledsen att jag skriver sällan just nu, saker är köriga så här inför säsongstart. Magnus är ju sjukt rolig, men jag lovar bloggbättring.
På måndag kommer författarinnan och mitt ex (länge sedan) Unni Drougge och så ska modebönan Elin Kling hypnotisera en höna. Vi letar efter ett bra band just nu också.
Just det.
Just det:
I dag blev jag förälskad på Nitty Gritty. En expedit som var så himla, himla söt och snäll att jag tänkte himmelriket.
Sedan var vi på NK och därpå åt vi, jag och Mange, burgare Deli Burger på Regeringsgatan.
Man älskar en god burgare, visst gör man?
/Fredrik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, specielt den på Deli Burger.
Prima fin!

Anonym sa...

Letar band?!
KRISTIAN ANTTILA är mannen för er!!
kristiananttila.com

Anonym sa...

Hur lyckades du fånga Unni då? berätta!.... annars frågar jag Magnus.

Anonym sa...

Japp, man älskar en Chicken Delifresh från Max. Mmm...så gott!