fredag 31 augusti 2007

Island Svart Taxi och inga pengar.

Fan! Helt jävla bedrövligt just nu. Jag sitter fortfarande i morgonrock och dagen har blivit kväll och kvällen är ung. Ung och höstigt fantastisk.
Jag vill hälla i mig rom, men har inga pengar. Jag vill åka svart taxi. Precis som Jens Lekman vill jag åka den svartaste av bilar, men jag har inga pengar. Jag har ett kreditkort, men ingen kod. Det ska nog gå ändå.

Funderar på att flytta till Island. Jag funder ofta på att flytta dit. Jag har aldrig varit där, men är övertygad om att allt blir bra när jag väl kommer dit. Där är allt lugnt även utan pengar. Jag kan ju alltid flytta hem annars.



/Magnus

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flytta inte dit!
Vattnet luktar ägg.
Klart jobbigt på bakfyllan.

Studio Virtanen sa...

Jag gillar ägg. Speciellt när jag är bakfull.
M

Bogey sa...

Björk bor i London numera och det finns inget annat på Island som är värt att flytta dit för.

Studio Virtanen sa...

Jag skiter i Björk, det är landet och Golfströmmen jag vill åt.
M