måndag 20 augusti 2007

Så här ligger det till vänner.

Jag heter Magnus och jag jobbar som redaktör på Studio Virtanen.
Varför jag skriver i den här bloggen trots att vissa ser den som Frippes, är för att det ska hända något alls här. Det är för eran skull, så att ni ska få lite pausinlägg mellan de få jag-är-sjuk-jag-har-cancer-jag-gillar-pizza-och-är-ensam-inlägg Fredde gör då och då.
Så om ni hatar mig, är det ok med mig.
Jag gör det här för er och inte för egen vinnings skull. Jag kan sluta, men det kommer inte att hända.
Puss
/Magnus

3 kommentarer:

Anonym sa...

ok, måste erkänna att dina inlägg varit ganska roliga, eller så kanske det är Fredriks kommentarer till dina inlägg som varit det... Men även om han anser sig vara en ensam hypokondriker så älskar vi honom. Det gör inget om det tar tid innan inläggen droppar in, när de väl kommer så jublar svenska folket!!
fredrik, we love youuuuuuu....

Anonym sa...

vadå, är det nån som är här för virtanen? jag är bara ute efter magnus inlägg.

Anonym sa...

magnus, jag älskar dig.