tisdag 29 januari 2008

Att blossa rödfet på bild

Hm, ja det där var en festlig historia. Stig Larsson och hans ögonglaskropp som fick ett sting av blixt.
Stig och jag hade som vanligt trevligt och han berättade att han skulle rädda konsten och vi dickederade en del om nervositet i olika sammanhang och en del annat.
Min gamle vän Annette Kullenberg var också där men det blev inte så mycket tillfälle att prata och jag såg henne inte sedan från dj-bådet på Debaser Medis där det blev lite hazzle med Gurra Gelin & crew eftersom jag och Forshage inte ansåg oss vara färdigspelade.

Men på Katrins bilder ser jag - liksom Sigge, men Sigge är ju så stilig så - helt RÖD ut.
Röd är en dålig färg på hud. Det är väldigt Malou von Sivers att vara röd.
Att flamma upp, att flamma ner.
Fredrik

1 kommentar:

Anonym sa...

*s* Hälsa Anette Kullenberg, hon är en av mina absoluta favvisar!

Kram från tanten