lördag 5 januari 2008

Kändisar på rehab och jakten på gaffatejp

Här är lördagssidan i Aftonbladet. Förutom små tips handlar den om knark. Jag skrev om den minst 20 gånger men jag tror inte jag fick till den i alla fall.
Grejer som inte sitter inom tio försök sitter sällan sen heller.

Nå.
Jag avskyr Järnia.
Förr här i mitt hörn fanns det två, rent av tre järnhandlare. Små ställen, allt fanns, trivsamma gubbar. Sedan stängde Bolaget och Järnia startade en jätteaffär. Hyran var 33000 spänn i månaden, så det var alltså en ganska stor affär. De små järnaffärerna fick således slå igen. Nåt år senare så var det inte lönsamt för Järnia så Järnia slog igen.
Nu finns här ingen järnhandel alls här. Jävla big corp när det är som sämst.Konkurrerar ut de små och försvinner sen.
Jag behöver tex gaffaejp.
En man ska inte behöva gå mer än 200 meter för gaffatejp.
Det är min åsikt. Jävla Järnia.
Virren

2 kommentarer:

Godiva sa...

Utan silvertejp är man förlorad.

Med silvertejp är man kung.

Anonym sa...

Sarah Silverman hosting Spirit awards: -Robert Downey Jr is here tonight. He is a true original. He did rehab way before it was cool.
You know, when you had to like, stay there until you were better.