söndag 20 januari 2008

Väl rutet, Jan!

Thohoo. Jan Guillou är ilsk, rent av kränkt.
Först tyckte jag att han var fånig, men sen insåg jag ju att det är förjävligt att utsättas för påhitt, även om det rörs sig om trams.
Och att min blaska håller på med sånt är förstås pretty fucking far from ok.

Sedan är det lustigt det där med att Jan aldrig skulle bära bruna skor efter mörkrets intrång. Frank Sinatra var lika stilfull, gick också bara på middag i svarta skor.
Men jag undrar om nån av dem vet varför.
Virr

3 kommentarer:

Anonym sa...

suck, jag brukar gillar Guillous krönikor men den här var ju bara meningslös

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Plus-tjänst.
Och jag har fan inte lust att betala.
Inte för det.
Men jag antar att det var riktigt bra?

/Klaus

Anonym sa...

Det finns ju så många värre exemplen än Guilliou men bra skrivet av honom och hoppas ni på Bladet nån gång tar åt er och försöker minska ned attack-artiklarna. Håll dem alla fall från sportsidorna tack!