onsdag 23 januari 2008

God utveckling för Studio V och Dow Jones

Läget just nu:
Jag tävlade i "Jeopardy" mot Leif Pagrotsky, som jag hela tiden kallade otidigheter då han häpnadsväckande ofta inte klarade av att formulera svaren som en fråga, och Malin Wollin, som jag hela tiden kallade Maria. Jag får icke säga hur det gick, men det tog lång tid och jag hade byxorna neddragna bakom pulpeten.

Studio Virtanens utvecklingskurva för år 2008 fortsatte vidare uppåt i kväll (om avsnitt ett var 40, så var program två 50, och program tre 60 och detta program 70) med Peter Apelgren och Marky trots trist tunt ljud för Hästpojken, och Johan Hakelius har små muntics på TV4 nu, och Tito Beltrans fru ser mycket ung ut, och både Dow och Nasdaq är duktigt översålda så med rejäl omsättning i morgon också borde det bli en råfet bullmarknad, och jag har ätit frozen yoghurt och popcorn med tre sorters örtsalt, och messat till Belinda, Mange, Niklas och en till och strax ska jag gå till sängs med Simon Kernick.
Natti.
Natti.
Och kom ihåg: skit i de futtiga.
Fredrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

När du får veta när det sänds, meddela det då så är du snäll. =) Ruskigt nyfiken.

Anonym sa...

Så du minns att du tävlade i "Jeopardy" ...

Anonym sa...

Har nog aldrig haft så roligt med Jeopardy. Sätter på TVn samtidigt som Alsing kommer in och tänker "Åh nej, inte Jeopardy". Hör ett par fågor från köket och blir påmind om att programmet har tappat all koppling till god hederlig allmänbildning och blivit ett quiz i popkultur. Går förbi tvn igen, ser Virtanen och Pagrotsky i klart underläge mot en tjej som är känd för vem hon är gift med... Fastnar. Spenderar resten av halvtimmen med höjda ögonbryn och regelbundet skrattandes. Pagrotsky kan inte ställa frågor men brillierar på TinTin. Virtanen kan inte svara under press och har gjort någonting med brallorna. Fotbollsfrun kan allt om kändisar. Och kulturtomten kammar hem allt från ett maximalt underläge för att han vet i vilket land Ljubliana är huvudstad! Strålande underhållning, man ska kanske står ut med Alsing för underhållningens skull! Om Virtanen ställer upp igen så ska jag iallafall kolla!