torsdag 24 januari 2008

Rockfest gånger två

Hm, ja sådär kan jag låta i dår-mode.
Jag är ju helt störd. Och rolig. Tack Niklas! Spruttibang-bang-BANG!

Nå, i kväll är det Rockbjörnsfest, jag ska gå med Anika och Belinda, pojkarna får stanna hemma. Lär känna alla där, är inte sugen direkt, är trött som fasen, men det brukar alltid bli gött efter ett tag på Rockbjörnen.
Ska försöka festprissa mig måttligt. Är inte helt färdig med lördagssidan än, och i morgon är det ännu en fecke: Nöjesguidens Stockholmspris. Jag både delar ut pris och spelar på festen, ihop med Patrik Forshage, i ett eget litet gubbrum.
Kjell Bergqvist är konfrencier. Jag lär bli förnedrad på ett eller annat vis. Det blir man alltid när man delar ut pris där. Förra året var jag nominerad, då slapp jag det. Bortsett från att Fredrik Lindström vann kategorin.

Yes.
Måste duscha och sen hitta nåt fult som inte klär mig.
Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

godkväll! har inget med ditt inlägg å göra, men vad hände med isaac nyberg eller vad han nu hette?. hans myspacesida är ju borta! nån som vet?

Studio Virtanen sa...

Googla?