tisdag 15 januari 2008

This is some sick shit!


6 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, mycket stiligt. Du skulle passa som transa.

Anonym sa...

det där var i princip det första jag såg efter att jag kommit hem från miami och jag vet inte om jag bara var övertrött efter flygresan men jag tror jag skrattade oavbrutet i 3 minuter. bästa reklamen jag sett.

Anonym sa...

Haha, jag såg den tidigare idag när jag på väg hem från jobbet passerade en busskur, fnittrade lite för mig själv och kände mig som tretton igen för en stund. Du ser lite feminin ut måste jag säga, men jag hoppas ändå att du pryder busskuren vid "min" busshållplats också, så jag åker hemifrån med ett leende på läpparna.

Anonym sa...

Förresten, får jag tillåtelse att lägga upp den på min blogg?

Studio Virtanen sa...

Visst, kör du!

Anonym sa...

Herr Virtanen har fått äran att bli omnämnd på min blogg, med bild och allt. Stort. ;) Tack förresten, för att jag fick använda bilden, inlägget skulle bli smått värdelöst annars.

http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=29667