tisdag 29 januari 2008

Jag och Carina Berg eller en apa i en hink - snart i en radiola nära dig?

I morgon bittida vid 7 ska jag hänga med kanonduon Adam & GryMix Megapol och, verkar det, nyss nämnde Alex "Överexponerad" Schulman, därefter hos Josefin Crafoord och Jakob ÖqvistThe Voice, som även bisarrsänds i Kanal 5.
Det var Sven Hallberg på Mix som bokade mig först, och sedan hakade Voice på eftersom de sitter bredvid varandra i Mariebergs Bonnierhus. Praktiskt! Halverar taxikostnader på ett förnämligt vis för koncerenen.

Jag måste börja lära mig säga nej.
Jag säger nej till det mesta tv men inte radio. Radio är festligt och snabbt. Man kan vara ful och skitig men ändå vara i gasen och man slipper bli sedd.
Jag vill bli radiopratare, det är mitt nya kanonjobb.

MTG Radio - erbjud mig ett jobb? Tex Gert Fylking är ju en jättejättelättkränkt och inskränkt (nu hoppar han på Carola - wooooooow) rättshaverist som tör återgå till skådespeleriet.
Ni kan para ihop mig med Carina Berg eller en apa i en hink.
Jag kan snacka fantastiskt mycket skit och vara smart och spela såväl folkliga som kreddhits.
Jag e fan perfa för radio.
Perfa.
Perfa.
Perfa.
Fredrik

1 kommentar:

Isabelle sa...

Apa i en påse är roligare än apa i en hink varje gång.