tisdag 22 januari 2008

Ska jag kräkas så ska jag kräkas med Buddy Holly

Å jag är ensam på jobbet, det här är nåt slags kräkstuga, eller sjukstuga.
Mange hade kräkorama förra veckan och är ännu inte 100, Belinda har värsta rundgången på kräkset hemma med familjen och i går nån timme före bandning började jag må asmärkligt, blev kallsvettig och upplevde högt blodtryck, trodde det var stress eller nåt, men det var, har jag förstått i efterhand, en helt vanlig feberattack och nu mår jag halvrisigt men bara halvrisigt, det vill säga till hälften bra, och kanske är det psykosomatiskt men hey jag älskar psykosomatiska sjukdomar.
Virr

1 kommentar:

brempi sa...

JERRY: No eight years isn't such a long streak.
ELAINE: It isn't?
JERRY: No I haven't vomited in thirteen years.
ELAINE: Get out!
JERRY: Not since June 29, 1980.
ELAINE: You remember the date?
JERRY: Yes, because my previous vomit was also June 29th... 1972. That's why during the '80 vomit, I was yelling to George: "Can you believe it? I'm vomiting on June 29th again."