torsdag 24 januari 2008

Dårens prat, del 2

Vi bjuder på 5 bonusminuter ur Fredriks liv.

”Den vilda hästen skenade 30 procent, köp energulf nu, niklas och stoppa en stöt i göta på [xxx xxxxx]. Sprutt! Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Lo lo lo. Sprutt!! Varför har ni gett mig Scan nyhetsbrev? Niklas, Magnus menar jag kan inte du skriva min krönika? Niklas, gör du det då? Heath ska den handla om. Du får ett blåsjobb och en blå båt, det gillade du inte Magnus. Magnus, ska du hålla käften eller, du är min pappipappi, det där kan vi lösa där nere, det är beta det där. De kanske inte har digibeta därnere. Prutt prutt prutt. Var de ligger? Du må icke plaske mammas pätter! De må du icke. Skriv den, 1900 tecken och en matrix, kan inte du göra en surfingmatrix? Jag gör det. Tyska märken. Varför finns det inga köpare på sat:en för? Ska vi göra en döööödsreuuune? Fan vilket ställ det blir idag. Ledger! Lödder! Lödderrrr. Denison Mines är pengar på banken. Niklas, vad gör du? Har du gjort något remotely besläktat med jobbet idag? Ja förutom ditt tjockisquiz! Vi kan få Idol-Sibelle när vi vill. Anders Ekborg kommer ju alltid, kan vi inte snacka relationer, vi snackar mitt singel-liv idag. Sprutti!”

Inga kommentarer: