tisdag 5 februari 2008

3-mejlskorrespondens med "Patrick Ekwall"

Haha, jag gick på det först. Fick faktiskt en smärre chock.
Nån som utger sig för att vara Patrik Ekwall på TV4-sporten mejlade mig, jag svarade, och sedan fattade jag att det var en dåre som försökte sig på en Ekwallparodi eller nåt.
Läs nerifrån!

Tjena, ditt jävla radioface och bögjävel!

Jaha, den där krönikan har jag inte ens läst. Jag läser inte dina jävla skittexter.

Men jag VET att du har snackat en massa skit om mig. Du har bland annat sagt till Sara Goldensohn på Kanal 5 att jag är "en tönt, nolla och idiot". Sen har du också sagt till Per Nunstedt - EN AV MINA CHEFER! - att jag "luktar kiss i munnen". Vad fan vet du om det? Vadå, har du kysst mig i drömmen eller, din jävla bögjävel?

Patrick


Fredrik Virtanen svarade:

Hej Patrick.
Jag går inte runt och snackar skit om dig. Du kan inte på allvar tro det.
Det jag har att säga om dig har jag skrivit i tidningen. Dina barn kan
kanske läsa?

"Offentligt chauvunistiska och braksvenniga" var det, inte "äckligt
svenniga", ser jag nu på http://www.aftonbladet.se/nojesliv/kronikorer

Vill du skydda dina barn föreslår jag att du börjar tänka på vad du skriver på din blogg, även om jag misstänker att du har svårt att tänka i två led framåt.

Fredrik


Patrick Ekwall skrev:

Hej Fredrik.

Kort fråga: varför går du rut och snackar en massa skit om mig? Jag tycker faktiskt inte att det är särskilt lustigt. Särskilt inte när det går så långt att mina barn får höra det.

Har jag gjort dig något?
Eller är det min "äckliga svennighet" som stör dig i största allmänhet?

Tacksam för svar

/Patrick Ekwall

Inga kommentarer: