torsdag 14 februari 2008

Svårt fall: Att göra hjärta och kuk till en enhet.

Apropå alla hjärtans dag så finns det ju alla anledning att tala om samlaget.
Samlaget är ett komplicerad del av alla förhållanden: det snabba mötet, förälskelsen eller partnerskapet.
(Där lät jag som Dr Ruth, kände jag).

Först de grundläggande frågorna: är kuken för liten, slickar jag fittan dåligt (för dem som gör sånt), smakar jag bra. Alltså: tycker hon att det är skönt?
Vad vet man om det?
Går det att lita på ord? (Påfallande många kvinnor har ju missat emancipieringen och kan friskt fejka en orgasm).

Men först kanske:
Lusten.
(Vidrigt ord, men hey here we go).
Även en blind märker ju att det tydligaste tecknet i tiden att man ska vilja vara kåt och knulla hela tiden. Kåtma's all around us. På NK, i Klick, i busshållsplatserna, till och med Amelias gamlingstidning osar kåt. Och numera är även barnen nere med kåtman. Barnen knullar som fan och gillar det ända tills de får skäll av SYO-konsulenterna. Det är weird. Men jag skiter i barnen nu, the kid's are alright och har alltid varit det; det är deras föräldrar som är problemet.
Vuxensexet är trassligare.

Vilka jävla krav vi har på oss.
Det enda man vill är ju att gömma sig och bara runka.
I ensamhet alltså. Runket är befriande kravlöst. Inga problem med för tidig, eller för sen - eller obefintlig! - sädesavgång. Tänk om det inte går? Hur fejkar man bäst orgasm? Som kille? Hur säger man åt henne att säga sjuka ord när man just har träffats? Eller berättar hur hon borde göra. Allt som känns pinsamt. Tänk om hon inte vill? Tänk om hon inte vill knulla alls, tänk om hon också bara vill ligga här på min arm utan att knulla? Eller tänk om hon vill knulla? Hon ligger här och är skitkåt och jag måste leverera kuken! Fuck! Vill hon eller vill hon inte? Vill jag? Nä jag vill inte. Eller vill jag? Varför tar hon inte tag i kuken? Om hon vill borde hon ta tag i kuken va? Eller åtminstone omkring den? Eller minst av allt kyssa min hals eller bara TA på mig? Fast hon kanske också är blyg? Hon kanske inte heller vill? Eller så har hon en massa önskemål som hon inte vågar säga? Hon kanske vill skrika KUKA MIG KUKA MIG KUKA MIG!!!
(Cook me, cook me, cook me är en helt fantastiskt rolig replik ur en usel komedi som jag såg för nåt halvår sedan som jag inte minns vilken den var).

Okej, det blev lite comic relief där, det var för att det blev för läskigt, för nära, för jag menar allvar.
Sex är svårt.

Sex är lätt när det är smustsigt och fult och ingenting betyder och hon är 20 år och man är full men så jävla svårt om man är kär och rädd och det är så jäkla viktigt...Alla hjärtans dag, det är Alla hjärtans dag i dag och att älska är inte så svårt, faktiskt om man bara älskar men att göra hjärta och kuk till en enhet, det kräver sin man, det kräver tillit och är livsfarligt.
Kuken.
Kuken.
Hjärtat.
Hjärtat.
Kukenhjärtat.
Kuken hjärtat.
Kuken. Hjärtat.
Fredrik

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla träffsäkert! Brukar inte gilla när du försöker skriva pretentiöst.

Eric Goesta Rosén sa...

Fantastiskt. Jag älskar dig Fredrik!

Anonym sa...

tack

Marie sa...

Tack! Du har satt ord på just den ångest som tynger mig idag.
Det är något konstigt och speciellt med kärleksdagar.

inu sa...

so good so good so good
I shall return =D

Anonym sa...

vi fattar hur du tänker. vi är tvungna att ha en hel blogg till sånt här.

Anonym sa...

fint fint, nästan ingen skriver om sånt på det sättet! bättre än Bons tramsiga sexsnack. så oförställt och refererat direkt ur tankarna.

Linuxtjej sa...

Fredrik, jag är mållös. Är du verkligen så osäker som du verkar? Knepet är väl att göra sexet så okomplicerat som möjligt..? Man måste våga skratta tillsammans åt muspruttar, blod, slaknade snoppar och allt annat som kan hända. Börjar man neurotisera över att sex alltid måste vara bra, fantastiskt och underbart kommer det inte bli det. Bleech. Nu lät jag som värsta sexrådgivaren.

Saken är den att sex är så mycket mer än att stoppa snoppen i fittan och spruta lite. Det är allt från första kyssen till gosandet efteråt. Meningen med sexet är inte att komma, meningen är att ha en mysig nära tid tillsammans... vad spelar det då för roll om man får orgasm ?

Anonym sa...

jag tycker att du varit grym för det mesta fredrik. onödigt med massa ångest

Anonym sa...

Var inte filmen Heartbreak Kid? Har iaf för mig att det var Malin Åkerman som vrålade cock me.

Unknown sa...

Exakt så är det!

lliten sa...

Det är sådana här inlägg som gör att jag alltid återvänder till "din" blogg

Anonym sa...

Ja. Jag har aldrig varit så kär och sexet har aldrig varit så svårt.