tisdag 5 februari 2008

Märkvärdigt telefonsamtal

Det ringde precis en man.
Han hade frågor om en trailer till programmet.
Han: Det förekommer ett ord där, Belinda, eller kanske Beyonda. Vad syftar det på?
Jag: Belinda Olsson.
Han: Inte Beoynda eller något sådant?
Jag: Nej. Belinda Olsson.
Mannen: Jaha, vem är det?
Jag: Programledare och journalist på Aftonbladet.
Han: Jaha.
Jag: Ja. Hon har ett program på TV8.
Han: Jag förstår. Så inte Beoynda?
Jag: Nej, precis.
Han: Okej.
Jag: Får jag fråga vem som undrar?
Han: Jag är mentor för Linda Rosing.
Jag: ...
Han: Ja, och jag satt precis och kollade på tv och såg den här scenen. Jag tänkte att det kanske handlade om Beyonda, någon passning så där. Det snackas ju och då vill jag veta.
Jag: Okej. Nej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha "Bionda" tror jag bestämt hon kallade sig när hon ville ha en skivkarriär.

Blogobananas sa...

Ååååh vad han hoppades att han hört rätt!
Så skitnödigt

annalin sa...

Ja precis, han HOPPADES att han hört rätt!
Jag rodnar här hemma baraför att jag faktiskt MINNS Bionda-namnet!