tisdag 26 februari 2008

Fredrik otrevlig naken!

Tack Deconstructing D för länken till Malin Wollins ganska märkliga påhopp på Fredrik. Här ligger den.
Jag var med den kvällen. Jag filmade Freddes stjärt medans han tävlade. Ett jävla kanonjobb om någon undrar. Jag får fantastiskt bra betalt per månad för att bland annat filma Fredrik när han är med i Jeopardy naken. Skamlöst bra betalt när jag tänker på det.
Jag förvarar min kanonlön i skolådor under sängen då jag inte hinner bränna dom innan det sätts in nya på mitt konto.
Synd bara att Malin tycker att Fredde var otrevlig. Hur fan kan en man med rumpan bar uppfattas som otrevlig? Det finns liksom inte tid över till att vara otrevlig när man innför publik står med byxorna nerdragna.
Jag tycker det är orättvist att hacka ned på en man i Kalle Anka-kostym. En sådan man ska hyllas och kanske till och med adlas. Sir Virtanen ska han kallas. SIR FUCKING VIRTANEN!



Magnus

Inga kommentarer: