onsdag 27 februari 2008

Bagarens hemlighet?

Den här snodde jag från nedan nämnda Deconstructing D´s blogg.

Bagarens hemlighet.
Vad kan det vara? Jag önskar att Johan Lindqvist hade kvar sin blogg. Han kan svara på sånt här. Johan har orken och sinnet att ta reda på och förklara för oss dumma vad bagare menar när dom är lite hemliga.
Kom tillbaks Johan! Snälla.



Förra året hann Johan och jag med att jobba med varandra en vecka på Marstrand (märkligt), åka med varandra till Mallis (jävligt märkligt), jobba ihop en hel säsong med Studio Virtanen (ganska omärkligt) samt dricka en hel del starköl (kommer inte ihåg så mycket). Starköl klass 3 som Johan skulle säga.
Sen dess har vi inte träffats förrän i morse när jag stod utanför hans port och bjöd honom på en taxi till jobbet. Det är så jag säger "jag gillar dig". Gillar jag någon bjuder jag dem på taxi till jobbet. Uppsakattat och avdragsgillt.

/Magnus

Inga kommentarer: