fredag 8 februari 2008

Det blåser på jobbet.

Det har varit riktigt rutten stämning sen redaktionen blev större. Själv sa jag i vredesmod upp mig igår eftermiddag.
Efter att jag gjort det frågade Fredrik om en grej vi ska göra i jobbet på onsdag. Han känner mig så pass bra så att han förutsätter att min uppsägning inte kommer vara längre än till helgens slut.
Annars undrar man nog mest varför det bråkas, skriks och ska jämföras så jävla mycket från Studo Belinda-redaktionens håll?
Igår började Anika gorma om att vi bara bokar vänner till Studio Virtanen. Det som svar på när Niklas hade sagt att våra gäster aldrig frågar innan vad vi ska prata om i programmet.
Fredrik avrundade det hela med att vi har haft över 300 gäster och tack om du tror att vi har så många vänner. Anika har nog aldrig titta på Studio Virtanen.
Det lägger sig om ett litet tag får vi hoppas.
Annars säger jag upp mig igen och igen och igen och igen....
/Magnus

Inga kommentarer: